Alte Gästebuch-Einträge 2004-2007


Datum: 14.12.2007
Name: Reto Bucheli
E-Mail: bucheli3.reto@bluewin.ch
Kommentar: Wir möchten uns beim JDQ-TV-Adliswil nochmals für das schöne bewegte Jahr bedanken (Hochzeit, Dirigenten, St.Moritz) und wir freuen uns auf ein weiteres Jahr im Verein. Wir wünschen allen Mitglieder und unseren Freunden eine stille Adventszeit und ein rasanter Rutsch ins 2008!

Datum: 25.06.2007
Name: Urs Holdener, Hirzel
E-Mail: uholdener@gmx.ch
Kommentar: Miär vu dä Alphorngruppä Chrystal möchtid üs numal bi üch bedankä für üchi tolli Understützig z St. Moritz obä. S isch äs guäts Gfühl, wänn mer under dä Zuähörer soviel bekannti Gsichter gseht, womer weiss, dass diä ganz hinder eim stönd. Herzlichä Dank au a üchi Reiseleitig, dass ihr für üs d Underkunft organisiärt hend. Grüässli Urs

Datum: 15.05.2007
Name: Urs und Daniela, Hirzel
E-Mail: uholdener@gmx.ch
Kommentar: Liäbä Toni, Unkel, Firmgötti ... miär zwei wünschid diär vu Härzä ales Guäti zum 50ischtä. Wiä du unschwer erchännä wirsch, schriibid miär de Gäschtebuäch live vu dinerä Geburtstagsparty. Miär gniässids mit diär dörfä zfiirä und hoffid uf vieli schöni Stundä zämä. Grüässli Daniela und Urs

Datum: 15.05.2007
Name: Reto Bucheli
E-Mail: bucheli3.reto@bluewin.ch
Kommentar: Ich möchte Toni alles gute, Glück und Gesundheit für deinen Geburi wünschen. Danke für deine Arbeit für die tollen Seiten auf unserer Internetseite

Datum: 15.05.2007
Name: Ruth
Kommentar: Im Name vom JDQ TV Adliswil gratuliere ich üsem Webmaster ganz härzlich zum "RUNDE" wo'n er hüt fiired. Für diä nächschte 50 Jährli alles Liebi und Gueti und kei Angscht, mir tüend Di gebührend schädige, äh fiire mein i, hüt Abig. Liebi Grüess vo de schwierige Schwägeri.

Datum: 25.04.2007
Name: Peter
Kommentar: Das isch den s'Zähni das neui Gaestebuch. Mached so witer den chunts scho guet use. Peter

Datum: 18.04.2007
Name: Toni Holdener
E-Mail: toni.holdener@gmx.ch
Kommentar: Das neue Gästebuch ist eröffnet!

Datum: 13.04.2007
Name: Karin
E-Mail: k_eggi@bluewin.ch
Kommentar: Ciao zaeme ich wuensche allne e gueti Ziit und bis bald. Lg us em wunderschoene Punta Cana :-)) Karin

Datum: 02.04.2007
Name: Ruth
E-Mail: rholdener@oth.ch
Kommentar: Hoi Toni
gratuliere, isch toll worde mit miner Lieblingsfarb als Hintergrund, witer so! Danke und Grüess vo de Schwägeri

Datum: 02.04.2007
Name: Karin
E-Mail: k_eggi@bluewin.ch
Kommentar: Supi Toni ;-) isch ja mega cool worde eusi neui HP. Danke vielmol für Dini Arbet. En liebe Gruess Karin

Datum: 29.03.2007
Name: Theo Camenzind
E-Mail: theocamenzind@yahoo.de
Kommentar: Hallo liebe Jodler
Habe heute zufällig eure Homepage mit Gesang genossen. Bin völlig überrascht. Gratuliere dazu recht herzlich. Jetzt weiss ich weshalb ihr so erfolgreich seid. Macht weiter so.
Bin Mitglied im Mä-Chor Frohsinn. Habe eure Auftritte schon immer bewundert. Macht weiter so.
Grüsse an alle, die mich kennen. Fam. Roos sowieso!

Datum: 09.03.2007
Name: Cindy
E-Mail: cindy@gueggel-gugger.ch
Kommentar: Hallo Karin, hallo Jodler Fründe,
Jetzt han ich Dich-Eu ändlich emal ghört, in Thalwil! Es hät mich würklich Fasziniert, han leider nöd lange chöne zulose will min chlinste Sohn nöd eso Sitzläder gha hät! Aber bi glägeheit wird ich das namal wiederhole eifach ohni Sohn, damit ich Dich-Eu voll und ganz chan lose ;-)
Möchet wieters eso. Ganz e gueti Zyt und liebi Grüess Cindy.

Datum: 05.03.2007
Name: Christian Ganz Thalwil
E-Mail: scabiosa@bluewin.ch
Kommentar: Ich danke allen für die grosse Arbeit für unsere wunderschönen und gut gelungenen Kirchenkonzerte! Das Echo ist überwältigend.
Christian

Datum: 06.02.2007
Name: Cindy
E-Mail: cindy@gueggel-gugger.ch
Kommentar: Hallo Karin, wie versproche bin ich grad als ersts hüt Morge uf üchi siete gah luege....Hut ab....findi würklich total genial!!! Muess Eui würklich Unbedingt mal cho gah lose!
Allne ganz e gueti Zyt.
Liebi Grüess Cindy ;-)

Datum: 01.01.2007
Name: bucheli reto
E-Mail: bucheli.reto@hispeed.ch
Kommentar: Ich wünsche allen ein erlebnisreiches und gesundes neues 2007! Es kommt ein spannendes Klubjahr auf uns zu, wo wir wieder viel Neues bewegen werden. Gruss Reto

Datum: 20.12.2006
Name: Peter
Kommentar: Grüezi Toni
Bin auf der Suche nach einer neueren Adresse. Ich habe aber keine Ahnung wie so was geht, deshalb gab ich im Guugel einfach mal Toni ein und siehe da... Internet sei dank. Toni ist immer irgendwo zu finden. Wünsche euch schöne Weihnacht und es guets nöis bis bald wieder einmal. Ach ja, die HP ist recht schön jedoch fehlt ein entscheindender Punkt mit Link.... Gruss aus Wilen

Datum: 19.12.2006
Name: Toni Holdener
E-Mail: toni.holdener@gmx.ch
Kommentar: Ich wünsche allne Mitglieder vom Jodel-Doppelquartett TV Adliswil schöne Wiehnachte und es tolls 2007 mit viel Glück, Erfolg und Xundheit!

Datum: 27.11.2006
Name: Miriam Zwicker-Wyss
E-Mail: zwyss@swissonline.ch
Kommentar: Gratulation zu eurer Homepage und einen speziell süssen Gruss an Karin - die Lebkuchenherzen waren mega fein!!
Grüessli Miriam

Datum: 25.11.2006
Name: Schumacheer Lydia
E-Mail: schumihp@bluewin.ch
Kommentar: Super Toni, die Bilder vo allne Chlieformatione und au d'Startsiete mit de neue Bilder mit allne Mitglieder wo "neu" derbie sind. Cool!! Danke villmal. Gruess Lydia

Datum: 21.11.2006
Name: Bucheli Reto
E-Mail: bucheli3.reto@bluewin.ch
Kommentar: Danke Toni, einfach genial die Startseite!
Gruss Reto

Datum: 29.10.2006
Name: Rita Flückiger
E-Mail: rita.flueckiger@freesurf.ch
Kommentar: Isch es super Konzert gsi i de Chile. Wünsche no e schöni Wuche.
Gruess Rita

Datum: 21.10.2006
Name: Jodlerklub Flüeli Ranft
Web: www.jodler.ch/flueeli-ranft
Kommentar: Das Jodel-Doppelquartett TV Adliswil hat eine wunderprächtige Webseite, wir gratulieren dem Webmaster und schicken euch allen ä rächtä scheenä Juiz vom Flüeli Ranft

Datum: 02.10.2006
Name: Rita Flückiger
E-Mail: rita.flueckiger@freesurf.ch
Kommentar: Hoi zäme
Ich möcht eu zu dere Homepage gratuliere,ebefalls möcht ich de Lydia danke das sie eus e so e super gueti und ufgstellti Dirigentin isch.
liebe gruess Rita

Datum: 06.08.2006
Name: Kari Oertig
E-Mail: k.oertig@swissonline.ch
Web: www.jde.ch
Kommentar: Liebi Jodlerinne und Jodlerkamerade vo Adliswil,
de Kari vo Erlibach gratuliert Euch für die super gestaltig vo Eure Homepage und wünsche Euch wieterhin viel Erfolg. Bravo

Datum: 06.08.2006
Name: Christian Ganz Dirigent
E-Mail: scabiosa@bluewin.ch
Kommentar: Super hesch die Homepage gschtaltet. (bsunders us der Stubete!)

Datum: 26.06.2006
Name: Bucheli Reto
E-Mail: bucheli.reto@bluemail.ch
Kommentar: Den Mitwirkenden vom Jodeldoppelquartett TV Adliswil am Jodelfest Einsiedeln 2006.
Ich möchte unserem Quartett Ruth und Fritz Holdener, Hans und Karin Eggenberger zum 2 herzlich gratulieren. Unserer Solojodlerin Lydia Schumacher zum 1 herzlich gratuliere. Unsere Alphornbläserin Lilo Gehriger zum 2 mal 1 herzlich gratulieren. Macht weiter so! Gruss Reto

Datum: 28.05.2006
Name: Claudine Pool
E-Mail: claudine.pool@bluewin.ch
Web: www.kath.ch/thalwil
Kommentar: Vielen Dank für die schöne Jodlermesse in der kath. Kirche Thalwil!

Datum: 22.05.2006
Name: Lydia Schumacher-Roos
E-Mail: schumihp@bluewin.ch
Kommentar: Liebe Toni
Ich möcht dir emal recht härzlich Danke für dini super Arbet wo du für üseri Homepage machsch. Es isch nüd sälbverständlich, dass die Bricht und Fotos immer so zügig drin sind. Mach wieter so!! Herzlichi Grüess vo dinere Jodlerkameradin Lydia

Datum: 17.04.2006
Name: Christian Müller-Niederer(Jodlerklub Schlieren)
E-Mail: mueller.urdorf@bluewin.ch
Kommentar: Momoll!!! E tolli Visitecharte händ Ihr da!!! Komplimänt Euem Wäbmeischter!!!!En Huuffe Information toll präsentiert mit wunderschön vortreite Liedere und eme gliichlige Stuck Alphorn-ich meine Alphornschtuck!!- Wiiter vill Glück und Freud wünscht
de Chrigel usem Limmettal

Datum: 06.04.2006
Name: Christian Ganz Thalwil
E-Mail: scabiosa@bluewin.ch
Kommentar: Allen die meinen nächsten Volkstümlichen-Kirchenkonzerte vom 3.+4.März 2007 mit viel Freude mitwirken, danke ich heute schon zum Voraus recht herzlich!!
Euer Dirigent Christian

Datum: 06.12.2005
Name: Gerhard Max
E-Mail: domagerhard@swissonline.ch
Kommentar: Ich finde die Homepage sehr gut, ich kann die neuesten Informationen daraus entnehmen.
Danke Toni Gruss Max

Datum: 06.11.2005
Name: Toni Holdener
E-Mail: toni.holdener@gmx.ch
Kommentar: Habe die Homepage ein wenig modifiziert!
Hoffe es gefällt Euch. Wenn Ihr Fehler entdecken solltet, bitte ich Euch mir dies via Feedback mitzuteilen. Vieli Grüess, Toni

Datum: 30.09.2005
Name: Häberli-Arnold Romy
E-Mail: haeromy@gmx.ch
Kommentar: Geschätzte JodlerInnen
Sehr schöne Homepage!
Viel gfreuts und schöni Stunde bim singe!!
Vieli Jodlergrüss Romy Häberli-Arnold

Datum: 09.09.2005
Name: Käthy Brunner
E-Mail: info@bergarve.ch
Web: www.jk-bergarve.ch
Kommentar: Liebe JodlerInnen,
Aufmerksam habe ich eure Homepage gelesen. Kompliment, sehr schön.
Mit lieben Jodlergrüssen
Käthy Brunner

Datum: 28.08.2005
Name: Maya Zeller
E-Mail: viva-consulting@freesurf.ch
Kommentar: Liebe JodlerInnen, Eure interessante Homepage hat mich sehr gefreut. Im Juli habe ich am Jodlerkurs in St. Antönien teilgenommen, wo ich einige sehr nette Mitglieder von Euch kennengelernt habe. Auf diesem Weg sende ich ganz liebe Jodlergrüsse aus dem Engadin an:
Lydia, Ruth und Fritz, Reto und Lilo! Weiterhin allen viel Erfolg und bis bald am Jodlerfest 2007 in St. Moritz! Maya Zeller

Datum: 23.06.2005
Name: Walter Stadelmann
E-Mail: stadelmann@bannwil.ch
Kommentar: Hallo, liebe Adliswiler
Ich freue mich ganz besonders über die erreichte Klasse 1 sehr gut. Ich wünsche euch allen in der Zukunft viel Freude und viel Erfolg. Hoffe euch gelegentlich wieder zu sehen.
Mit Jodlergruss
Walter Stadelmann

Datum: 16.06.2005
Name: Karin Eggenberger
E-Mail: k_eggi@bluewin.ch
Kommentar: Ich wünsche Eu viel Erfolg und vor allem es guets Fescht in Aarau. I drucke eu all Düme won i han. Liebe Gruess Karin ;-)

Datum: 02.02.2005
Name: Ruth Holdener
E-Mail: holdis@dplanet.ch
Kommentar: Liebi Lilo, Liebe René
ihr hends gschafft, sit em letschtä Samschtig ghöret ihr au dezue, zu de Veterane meini. Dadezue möchtid mir ganz härzlich gratuliere (obwohl's ja eigentlich nur ä Alterserschinig isch). Mir wünsched Eu vieli schöni und gmüetliche Jahr als Aktivi Alphornbläseri und Sänger bim JDQ Adliswil. s'Holdi's vo Horge

Datum: 25.12.2004
Name: Stark Thomas
Kommentar: Auch ich war drin... Super geniale Homepage!! Wünsch Euch allen gute Gesundheit und "guet Jutz" im neuen Jahr. Thomas

Datum: 25.12.2004
Name: Eggenberger Hans
E-Mail: hym.eggi@hispeed.ch
Kommentar: Herzliche Dank für die tolle Homepage. Ich wünsch Dir Toni und dem ganzen Doppel-Quartett schöne Festtage und ein glückliches 2005.

Datum: 10.12.2004
Name: Meili René
E-Mail: rene.meili@braemnet.ch
Kommentar: Herzliche Dank an alli Beteiligte vo dere Houmpeitsch, mached wiiter soo und bliibed fit. Ich weusche allne es fröhlichs Wiehnachtsfäscht und en guete Rutsch is 2005 !!

Datum: 29.11.2004
Name: Lydia Schumacher-Roos
E-Mail: schumihp@bluewin.ch
Kommentar: Super gmacht!! Danke villmal für d'Arbet. Herzlichi Grüess a alli wo au Freud dra händ. Lydia

Datum: 17.11.2004
Name: Bucheli Reto
E-Mail: bucheli.reto@bluemail.ch
Kommentar: Genial gemacht, super Arbeit! Gruss Reto

Datum: 08.11.2004
Name: Thomas M. aus A.
E-Mail: ruru27@bluewin.ch
Web: www.runggleruesser.ch
Kommentar: Als Jodel-Fan, han ich de Weg da inä gfunde. Will nur no schnell es grüessli ane bezauberndi Jodlerin los werde: "En Gruess a Dich, Karin".

Datum: 25.10.2004
Name: Eggenberger Karin
Kommentar: Eifach Super!!! Em Beni Stocker es riesigs Kompliment, d'Homepage isch genial. Danke vielmal...

Datum: 24.10.2004
Name: Stocker Beni
E-Mail: bstocker@jodler.ch
Web: www.jodler.ch
Kommentar: Das Gästebuch ist eröffnet!